Citește
Antrenamentul de Marketing și descoperă exerciții practice care îți dezvoltă abilitățile de care ai nevoie pentru a deveni un marketer de performanță. Dacă ești antreprenor, această carte îți este de folos pentru a înțelege rolul marketingului în afacerea ta și te ajută să ai un limbaj comun cu echipa și colaboratorii de marketing.
Ce teme sunt abordate în Antrenamentul de Marketing
- segmentarea clienților și avatarele de clienți;
- analiza competiției și a contextului;
- revizuirea viziunii de business și a mixului de produse și servicii;
- stabilirea canalelor de distribuție;
- branding și rebranding;
- planificarea de marketing și a campaniilor;
- inovația și gamificarea în marketing;
- stabilirea bugetului de marketing și promovare;
- crearea de conținut pe Social Media și în alte medii;
- cum alegi canalele de publicitate online;
- cum colaborezi cu agenții și freelanceri de marketing;
- raportarea și îmbunătățirea rezultatelor de marketing;
- cum să-ți eficientizezi munca în marketing;
- dezvoltarea ca profesionist de marketing.
47 de antrenamente practice
În carte descoperi 47 de antrenamente practice de marketing, parte dintr-un „campionat” de un an de zile, care te dezvoltă în ariile cele mai importante din marketing: analiză, planificare, implementare, măsurarea și îmbunătățirea rezultatelor.
Fiecare antrenament include exerciții, exemple reale, modele de lucru, lista aptitudinilor pe care ți le dezvolți și povești captivante.
Pentru cine este Antrenamentul de Marketing
1. Specialiști
Dacă vrei să devii un specialist mai bun la profesia ta în marketing și promovare, Antrenamentul de Marketing este perfect pentru tine! Descoperi acțiuni și instrumente pe care să le folosești imediat la job sau în voluntariat. În plus, afli cum să-ți croiești drumul ca profesionist în acest domeniu.
2. Antreprenori
Dacă ai un business, Antrenamentul de Marketing te ajută să-ți îmbunătățești rezultatele din acțiunile de promovare, te ajută să știi la ce cifre să te uiți și te ajută să înțelegi mai bine ce să ceri de la un profesionist și de la o echipă de marketing.
3. Curioși
Dacă ești profesionist în alt domeniu decât cel al marketingului și promovării, dar vrei să înețelegi mai bine ce presupune munca marketerilor, Antrenamentul de Marketing te ajută să descoperi cum stau lucrurile „în teren”.
Părerile cititorilor ⭐⭐⭐⭐⭐
"Antrenamentul de Marketing. Devino un marketer de performanță este ca un manual-sinteză din teoria și practica de marketing, în care zona de promovare digitală beneficiază de un spațiu generos. Totul este bine structurat, explicat și scris într-un ritm energic." Anca Rarău, EMBA, Fondator BRANDOCRACY
"Cartea este practică, cu sfaturi clar punctate la fiecare pas. Acesta cred că este avantajul ei. Este interesant faptul că dificultatea antrenamentelor crește pe măsură ce parcurgi cartea. Apar cuvinte și acțiuni mai grele, pe care o persoană la început are nevoie să le înțeleagă mai bine. Aceasta nu este doar o carte de marketing, ci una despre cum se trăiește în acest domeniu." Mădălina Hodorog, PhD, Fondator, Trainer & Consultant în educație
Despre autor
Ioan-Călin Biriș este unul dintre cei mai cunoscuți traineri de marketing din România.
- A fost director de marketing la două dintre cele mai populare branduri din online-ul românesc, Trilulilu.ro și Zonga.
- Timp de 7 ani, a fost partener în agenția de marketing Loopaa, unde a condus departamentul de digital marketing și a lucrat direct cu peste 150 de companii naționale și internaționale.
- Timp de 4 ani, a condus asociația de tineri profesioniști în marketing și în comunicare IAA YP Cluj.
- În 2015, a fost premiat de revista „Forbes” ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.
- În 2016, a fondat Online Mastery, cursul de la A la Z despre Marketing Online.
- În 2020, a lansat podcastul „Antrenamentul de Marketing”.
- La cursurile și la evenimentele sale au participat zeci de mii de antreprenori, manageri și specialiști în marketing.