Dacă parcurgi cartea Antrenamentul de Marketing și vrei să pui în practică exercițiile, cumpără Caietul de lucru și evaluare.
Caietul are coperți întărite pentru a putea fi folosit de multe ori fără a se uza vizibil și a rezista în timp. Paginile sunt mai rezistente ca cele ale cărții și sunt de un alb puternic, pentru a se putea scrie pe acestea cu ușurință.
Ce găsești în Caietul de lucru și evaluare:
Fișă de evaluare pentru fiecare antrenament
În
Caietul de lucru și evaluare poți completa rezultatele fiecărui antrenament, răspunzând la Întrebări cheie. De asemenea, găsești modele de tabele, exemple de calendare, fișiere descărcabile și un proces de autoevaluare.
Evaluare progres ca profesionist
Spre deosebire de alte cărți care îți „vând idei”, Antrenamentul de Marketing are scopul de a te ajuta să câștigi experiență pentru a deveni un marketer de performanță. În
Caietul de lucru și evaluare poți ține scorul „campionatului” și să îți urmărești evoluția ca profesionist, de la nivel de junior până la nivel de MVP. Așa cum se zice în
gaming, te poți antrena
career mode.
În plus, la toate antrenamentele descoperi aptitudinile pe care ți le dezvolți.
Despre autor
Ioan-Călin Biriș este unul dintre cei mai cunoscuți traineri de marketing din România.
- A fost director de marketing la două dintre cele mai populare branduri din online-ul românesc, Trilulilu.ro și Zonga.
- Timp de 7 ani, a fost partener în agenția de marketing Loopaa, unde a condus departamentul de digital marketing și a lucrat direct cu peste 150 de companii naționale și internaționale.
- Timp de 4 ani, a condus asociația de tineri profesioniști în marketing și în comunicare IAA YP Cluj.
- În 2015, a fost premiat de revista „Forbes” ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.
- În 2016, a fondat Online Mastery, cursul de la A la Z despre Marketing Online.
- În 2020, a lansat podcastul „Antrenamentul de Marketing”.
- La cursurile și la evenimentele sale au participat zeci de mii de antreprenori, manageri și specialiști în marketing.